İZLEYİCİLERİM

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

8 Temmuz 2013 Pazartesi

Çocuklu Tatilimiz

çocuklu yaz tatili, çocukla yaz tatili

Nihayet tatil dönüşü rehavetini de üstümüzden attık.Ve artık yazmaya başlayabilirim.Çocuklu tatil aslında çok da zor değil. Geçen seneden yaşadığımız deneyimlerle bu yıl tatili daha rahat geçirdik. Bizim için önemli olan sadece oğlumuzu hasta etmemekti ki çok şükür tatilimizi güzelce sonlandırdık. Yaptığım hazırlıklar fazlasıyla yetti de arttı bile. Eşimle tatil planı yaparken bu sene Ramazan ayının yazın tam ortasına gelmesi sebebiyle; tatile Ramazan'dan önce Temmuz'un ilk haftası çıkmaya karar verdik. Düşüncemiz ise tatile arabayla gitmekti. Hem istediğimiz zaman dinleniriz, hem de oğlumuzun arabaya olan merakından daha da rahat ederiz diye düşündük. İyi de yapmışız. Giderken yolculuğumuz çok rahat geçti. Dede ve ananeyi de alıp  gece yola çıktık ve sabaha karşı kahvaltı için ilk durağımız Afyon Özdilek oldu. Burada güzel bir kahvaltı yaptıktan sonra yolumuza devam ettik. Ve öğle olmadan Antalya Belek'teki otelimize yerleştik. İşte çocuklu tatilden kareler...
Sürekli suyun içindeydi Ata. Yine bu sene de denizden biraz korksa da güzel vakit geçirdi. Ama çoğu zaman havuzdaydı.

çocuklu yaz tatili

Havuzda çoooook eğlendik.
çocuklu yaz tatili, çocukla tatil
Su tabancasıyla herkesi ıslatmak büyük keyifti. Hatta fotoğraf makinelerini bile :)
Oteli keşfe çıktık...
Eşimin doğum günü bu sene tatile denk geldi. Bence bundan sonraki senelerde böyle olmalı.
Babasının doğum gününü kutladı...
tatilde doğum günü
Otelin çocuklara gösterdiği ilgi büyüktü. Akşamları Çocuk Partilerinde çok eğlendi.
Gündüzleri ise havuzdan arta kalan kısımlarda kids club'ta vakit geçirdi.

Yemek saatlerimizde sorunsuz geçti. Tatil olduğu için biraz tolerans gösterdik ve ne istediyse doyasıya yedi içti :) Yemeğini bitirdikten sonra masada bizi beklerken oyunlar oynadı.
Kumsalda çocuklara özel tahsis edilen alanda kova ve kürekleriyle oynadı. Arkadaşlarıyla oyuncak alışverişinde bulundu.
Her güzel şey gibi bu tatil de çabuk geçti. Ve eve dönmek üzere otelden ayrılma vakti...
Son olarak eklemek istediklerim ise bebek arabasını tatile götürmedik. İyi ki almamışız hiç ihtiyaç duymadık sürekli oteldeydik çünkü. Fakat daha küçükler için gerekli olduğunu düşünüyorum.
Otel için ise;  çocuklara büyük ilgi vardı. Çocuklarla ilgilenenler Türkçe, Rusça ve İngilizce  biliyorlardı. Otelde çoğunluk Rus olmasına rağmen  ağırlıklı dil Türkçeydi. Ayrıca yeme içmede bebeklere özel çorbalar, mama kaseleri ve bisküviler bile düşünülmüştü. Çocuklu odalara özel çocuk karyolası ve su ısıtıcıları bırakılmıştı. Biraz daha büyük minikler için  Kids Club'ın yakınında çocuk restoranı da bulunuyordu. Yine çocuklar için su kayakları ( Aquapark ) ve çocuk parkları vardı. Çocuklu aileler için bunlardan bahsetmeden geçemeyeceğim. Teşekkürler Riu Kaya Belek...
Nice güzel tatilleriniz olsun...